Articles

Topic
Filter

Showing 9 results from a total of 9

iulie 29, 2014 | Issue 29

Mai mult decât văd ochii: cum telescoapele spaţiale privesc dincolo de curcubeu

Tradus de Mircea Băduţ. Cum cercetează astronomii ciclul de viaţă al stelelor? La Agenţia Spaţială Europeană, aceasta se face folosind misiunile cosmice care observă cerul în spectrele vizibil, ultraviolet şi infraroşu – aşa cum descrie acest articol, al patrulea dintr-o serie de…

Topics: Physics, Astronomy / space
Ελληνικα Ελληνικα   English English   polski polski   Português Português   Română Română

octombrie 12, 2009 | Issue 8

Ce stim despre clima? Studiul efectelor incalzirii globale antropogenica

Tradus de Monica Dobre. In acest al doilea articol, cercetatorul in domeniul climei Rasmus Benestad de la Institutul Meteorologic Norvegian studiaza dovezile ca oamenii cauzeaza schimbarea climatica.

Topics: Earth science, Science and society

decembrie 22, 2008 | Issue 9

Insula Vulcanica

Tradus de Mitrofan Claudia Gabriela. Daca e sa intrebi un elev de scoala generala din Italia numele unui vulcan activ in tara lui, el va exemplifica o multime de nume precum Vezuviu, Etna, Stromboli si mai are inca multe alte posibilitati in a alege toate celelalte insule Aureliane.

Topics: Resources