Articles

Topic
Filter

Showing 4 results from a total of 4

29 czerwca, 2012 | Issue 23

Wybuchające chromosomy: jak powstaje nowotwór

Tłumaczenie Katarzyna Badura. Nowotwory mózgu są jednym z najczęstszych powodów śmierci dzieci a ich punktem startowym może być moment, gdy dochodzi do rozerwania chromosomów w momencie podziału komórki.

22 lutego, 2012 | Issue 21

Komórki macierzyste nowotworu – nadzieja na przyszłą terapię?

Tłumaczenie Jadwiga Schreiber. Nowotwór i komórki macierzyste to dwa różne pojęcia biologiczne. Czy coś je łączy? Słyszałeś może kiedyś o komórkach macierzystych nowotworu? Massimiliano Mazza wytłumaczy nam, w jaki sposób mogą one zrewolucjonizować leczenie nowotworu.

14 marca, 2011 | Issue 16

Czy umiałbyś znaleźć mutację powodującą nowotwór?

Tłumaczenie Jadwiga Schreiber. Jak powstaje nowotwór? i skąd naukowcy wiedzą, że dana komórka jest nowotworowa? W ćwiczeniu zaprojektowanym przez pracowników Communication and Public Engagement teamz Wellcome Trust Sanger Institute znajdziemy odpowiedzi ta te oraz inne pytania.

Topics: Biology, Health