Articles

Topic
Filter

Showing 4 results from a total of 4

27 veljače, 2014 | Issue 24

Djelovanje topline: jednostavni eksperimenti s krutinom, tekućinom i plinovima

Prevoditelj Ivana Gojević. Od kućnog termometra do pletećih igala koje rastu: evo nekoliko jednostavnih, ali zabavnih eksperimenata kojima učenici osnovne škole mogu istražiti što će se dogoditi s krutinom, tekućinama i plinovima ukoliko ih izložimo toplini.

Ages: <11, 11-14;
Topics: Physics, General science
Deutsch Deutsch   Ελληνικα Ελληνικα   English English   Español Español   Hrvatski Hrvatski   Nederlands Nederlands

14 studenoga, 2011 | Issue 20

Više no što vidimo očima: elektromagnetni spektar

Prevoditelj Rajka Jurdana Šepić, Odjel za fiziku, Sveučilište u Rijeci. Claudia Mignone i Rebecca Barnes vode nas na putovanje kroz elektromagnetni spektar i uvode u flotu znanstvenih misija Europske svemirske agencije (ESA) koje nam otvaraju oči za proučavanje tajnovita i skrivena…

Topics: Physics, Astronomy / space
Ελληνικα Ελληνικα   English English   Español Español   Français Français   Hrvatski Hrvatski   Magyar Magyar   Italiano Italiano   Português Português   Română Română   Slovenčina Slovenčina

22 kolovoza, 2007 | Issue 2

Fizika Superjunaka, Autor James Kakalio

Prijevod Danaja Glavičić. Superman, Batman, Lightning Lad, Spiderman – svi oni primjenjuju fizikalne principe pri korištenju svojih nesvakidašnjih sposobnosti…ili možda ne? Koji zakoni su isključeni, a koji prošireni? Koji zakoni su potpuno zaboravljeni?

Topics: Resources