Articles

Topic
Filter

Showing 7 results from a total of 7

19 децембра, 2013 | Issue 23

Eksplodirajući hromozomi: kako nastaje tumor

Prevela Sara Todorović, Biološki fakultet, Univerzitet u Beogradu. Tumori mozga su jedan od najčešćih uzroka smrti kod dece – i mogu nastati prilikom cepanja hromozoma tokom ćelijske deobe.

Topics: Biology, Health

9 октобра, 2012 | Issue 21

Stem ćelije kancera – nada za budućnost?

Prevela Aleksandra Zečić, Biološki fakultet, Univerzitet u Beogradu. Ćelije kancera, kao i stem ćelije su vrhunski aktuelne teme. Ali, da li ste čuli za stem ćelije kancera? Kako objašnjava Massimiliano Mazza ovaj koncept može revolucionalizovati lečenje kancera.

Topics: Biology, Health

10 јула, 2012 | Issue 18

Pojedinačne molekule pod mikroskopom

Prevela Sara Todorović, Biološki fakultet, Univerzitet u Beogradu. Zar ne bi bilo fascinantno proučavati i manipulisati pojedinačnim molekulama? Patrick Theer i Marlene Rau iz Evropske laboratorije molekularne biologije (European Molecular Biology Laboratory) objašnjavaju kako, sa…

Topics: Physics, General science, Biology, Chemistry, Engineering, Health
Deutsch Deutsch   Ελληνικα Ελληνικα   English English   Magyar Magyar   Italiano Italiano   Nederlands Nederlands   polski polski   српски српски

13 октобра, 2009 | Issue 9

Otkrivanje šećera: Svakodnevni problem kada bolujete od dijabetesa

Preveo Marinko Petković. Fred Engelbrecht i Tomas Wendt iz Nastavno-istraživačke laboratorije EksploHajdelberg u Hajdelbergu opisuje nekoliko eksperimenata u otkrivanju šećera kako bi ukazali probleme sa kojima se svakodnevno sreću osobe sa dijabetesom.

Topics: Biology, Chemistry, Health