Articles

Topic
Filter

Showing 10 results from a total of 10

| Issue 49

În căutarea rețetei pentru apariţia vieții pe Pământ

Trei factori cheie au fost necesari pentru ca viața să se dezvolte pe Pământ – însă care dintre ei a fost primul? Cercetări recente ar putea ajuta la rezolvarea dilemei.

Topics: Biology, Chemistry, Earth science

| Issue 26

Descifrăm misterul formării planetei noastre

Tradus de Gabriela Cîrstea. Studiul compoziţiei chimice a unora dintre cele mai vechi roci de pe planeta noastră a revoluţionat înţelegerea modului în care s-au format continentele.

Topics: Physics, Chemistry, Earth science

| Issue 20

Vânătoare de asteroizi

Tradus de Mircea Băduţ. Dornic să salvezi lumea? Andy Newsam şi Chris Leigh de la Observatorul Şcolii Naţionale a Regatului Unit, ne prezintă o activitate prin care o poţi face, prin detectarea asteroizilor care s-ar putea îndrepta către Pământ.

Topics: Physics, Astronomy / space

| Issue 19

O planetă dintr-o altă galaxie

Tradus de Anca Tamaş. Deşi planetele din afara sistemului nostru solar nu au fost destul de interesante, astronomiii au descoperit recent o planetă aflată pe orbita unei stele din afara galaxiei. Iată ce raportează Johny Setiawan.

Topics: Physics, Astronomy / space

| Issue 19

Insula Moja: învăţând despre sursele de energie regenerabilă

Tradus de Mircea Băduţ. Energia regenerabilă nu este importantă doar în lumea dezvoltată; în ţările în curs de dezvoltare ea poate constitui o precondiţie pentru a depăşi sărăcia. Marlene Rau prezintă o activitate de învăţământ a grupului “Practical Action”.

Topics: Earth science